Godine 2014. razdvojili su se u dvije grupe: U Sarajevo dolaze "Gipsy Kingsi" s Nikolasom Rejesom

 Koncert najavljen za 18. mart 2023. u dvorani Zetra.

"Gipsy Kings" predvođen Nikolasom Rejesom.

Čuveni sastav "Gipsy Kings" dolazi u Sarajevo, 18. marta 2023. godine a koncert će održati u Olimpijskoj dvorani Zetra. 

Legendarni sastav iz Francuske će predvodit maestralni Nikolas Rejes (Nicolas Reyes), glavni vokal benda.

Krajem sedamdesetih braća Andre i Nikolas Rejes (Nicolas Reyes), sinovi priznatog flamenko umjetnika Hosea Rejesa, osnovali su grupu "Gipsy Kings" te ubrzo postali izuzetno cijenjeni muzičari i traženi u cijelom svijetu.

"Gipsy Kings" je francuska grupa čiji članovi su španskog porijekla te pjevaju na španskom jeziku. U svojoj muzici kombinuju tradicionalni flamenco, pop i druge slične muzičke oblike kao što je katalonska rumba. "

Gipsy Kings" njihov istoimeni najpoznatiji album, objavljen 1989. godine, proveo je 40 sedmica na top listama što im je to donijelo veliku popularnost širom Evrope, Amerike i Bliskog Istoka. Pod pritiskom svjetske slave"Gipsy Kings" su se 2014. godine razdvojili u dvije zasebne grupe – Nikolasa Rejesa i Andrea Rejesa.

"Gipsy Kings" u Zetri 18. marta 2023.

U ekskluzivnom intervjuu za "Avaz"  Andrej Rejes je na pitanje ko su  “pravi” „Gipsy Kingsi“, svojevremeno je odgovorio:

- Ja sam autentični „Gipsy King“. Kada se naša grupa razdvojila, ostali članovi su, poslije oktobra 2014. godine, oformili svako svoju grupu, jer su svi željeli da članovi njihove porodice rade zajedno s njima. Ali ja sam pravi. I ja sam okružen svojom porodicom, nećacima… Svaka grupa radi svoj posao. Slažem se s tim i sviđa mi se. Kada smo odlučili da se razdvojimo, imali smo sastanak na kojem smo se dogovorili da svako može da radi zasebno i da koristi ime „Gipsy Kings“.

Grupa predvođena Andrejom Rejesom u Sarajevu je imala koncert u februaru 2020. godine.

Nema komentara:

Objavi komentar