Ekskluzivno saznajemo: "Gipsy Kings" 20. februara u Sarajevu


Čuveni „world music” sastav „Gipsy Kings“, kako „Avaz“ ekskluzivno doznaje, stiže u Sarajevo. Deseteročlana francuska grupa, predvođena Andreom Rejesom (Reyes), veliki koncert održat će 20. februara u dvorani Skenderija. 

Producent koncerta je Tomislav Kašljević, koji kaže da je riječ o mini turneji. U Zagrebu je „Gipsy Kings“ 18. februara, dan kasnije u Beogradu, a kruna balkanske turneje je 20. februara u Sarajevu. 

- Već dugo ih ganjam, jer su oni među moja tri-četiri omiljena sastava. Zvuči kao fraza, ali ja sam Bosanac i volim dobre stvari uraditi u Bosni – govori nam Kašljević. 

Ugovor je potpisan, a producent nam govori da ovu grupu nije bilo jednostavno dobiti na pet dana. 

- Oni žive u različitim zemljama, u Francuskoj, Španiji, Americi, a dosta vremena su na turnejama. Bio sam strpljiv i dočekao sam - dodaje Kašljević. 

Program će biti pomno pripremljen, a naravno da će se u Skenderiji pjevati hitovi „Volare“, „Bamboleo“, „Baila Me“, „Trista pena“, „Samba, samba“ i brojni drugi. 

Prodaja ulaznica 

Uskoro će početi prodaja ulaznica za koncert „Gipsy Kingsa“ u Skenderiji, a njihova cijena još nije precizirana. 

- Upravo zatvaramo finansijsku konstrukciju i cijenu karata pokušat ćemo prilagoditi standardu Bosanaca i Hercegovaca – govori Kašljević.

[Avaz]

Nema komentara:

Objavi komentar